Related Posts with Thumbnails

Szczęśliwa Siódemka




Warmińskie centrum zabaw, fajne dziewczyny z Olsztyna i okiolic... miły czas. Tak podsumowałabym spotkanie blogerek, w którym uczestniczyłam w wietrzną kwietniową niedzielę. Dzieciaki wyszalały się w sali zabaw, a ja miałam chwilę na plotki w doborowym towarzystwie. Bez spinki, pośpiechu... leniwie, z uśmiechem na twarzy.




Pierwszą prezentację poprowadził Marcin z http://www.marcinosiak.pl/ przyjrzał się on naszym fanpagom i pokrótce powiedział nam nad czym powinnyśmy popracować. Konstruktywna krytyka w dobrym wydaniu. Garść inspiracji i ilka pomysłów, które z pewnością wykorzystam... gdy tylko znajdę na to czas.












Klaudia cudowna, pełna ciepła kobieta, podwójna mama. Aktualnie bardzo zaangażowana w działania Fundacji 3-4 Start. Pokazała nam wzruszający filmie który skłaniał do refleksji nad tym co naprawdę jest ważne w życiu. Cegiełki na rzeczy fundacji rozeszły się w oka mgnieniu...a ja miałam szczęscie wylosować piękne drewniane serce KOBIETY DLA KOBIETY.




Selfie z koleżanką, mini sesje zdjęciowe...





Aneta z bloga Matka bez Tabu, opowiedziała ona o pisaniu. Przygotowała się fest i przepytała naszych czytelników dlaczego do nas zaglądają (oho:). Opowiedziała o popełnianych przez nas błędach i przygotowała skrypt, bo ta gaduła musiała z 2 godzinnej prezentacji zrobić 20 minut..







Na zakończenie pokaz chemiczny dla dzieci. Eksperymenty, naukowe czary-mary i pełne skupienie na twarzach najmłodszych uczestników spotkania. Zdjęcia z pokazu są autorstwa mojego Igora :)



Główny sponsor: Warmiolandia
Partnerzy: Alexander,  ID'EAU, Oillan, Dentosept, Siwko Fotografia, Drewniane dodatki, Chocokiss,


0 komentarze :