Related Posts with Thumbnails

Liście manuka Ziaja



Mam swoje małe urodowe rytuały... mam też punkty obsesyjne... Czytaj nieszczęsne rozszerzone pory i zasórniki... Niczym nastolatka, a nie starsza pani z 30ką na karku :) Staranne oczyszczenie twarzy to moja obsesja, a lustrowanie zaskórników urasta czasem do nerwicy natręctw jak u Lady Makbet. Serię Liście Manuka Ziaji zna chyba każdy... ja używam jej od niedawna i jestem bardzo zadowolona. Ekstrakt pozyskiwany z liści drzewa Manuka działa przeciwbakteryjnie, przeciwgrzybiczo i przeciwtrądzikowo , a dodatkowo przyspiesza gojenie stanów zapalnych i podrażnień skóry. Seria Ziaja Liście Manuka jest niezwykle przystępna cenowo - za większość produktów zapłacimy nie więcej, niż 10zł... To naprawdę niewiele jak na zadowalające efekty stosowania.


W skład serii Liście manuka wchodzi 7 preparatów: żel myjący normalizujący, żel z peelingiem, tonik, pasta oczyszczająca, krem nawilżająco-korygujący, krem mikrozłuszczający i reduktor zmian potrądzikowych. Ja postawiłam na 3 kosmetyki z tej serii.

Tonik zwężający pory zawiera ekstrakt z liści manuka i glukonian cynku ale w składzie znajdziemy również złuszczający kwas migdałowy, nawilżający kwas laktobionowy oraz łagodzącą prowitaminę B5. Wszystkie te substancje aktywne działają ściągająco i mikrozłuszczająco, wspomagając łagodzenie zmian potrądzikowych oraz przywracając skórze naturalną równowagę. Można go lubić, albo nienawidzić, a wszystko za sprawą nieszczęsnego atomizera... Naprawdę trzeba się napompować i napsikać na wacik, żeby dobrze oczyścić skórę :)

Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc ma bardzo przyjemna konsystencję. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień. 

Skończyła mi się moje ulubiona pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom, która tak naprawdę jest dobrym peelingiem na bazie glinki zielonej i liści manuka.

Może efekty stosowania serii Liście manuka nie są powalające, ale po prostu lubię tą serię i na stałe zamieszała w mojej kosmetyczce. Kosmetyki zawierają hydrofilowy ekstrakt z liści manuka, który łagodzi podrażnienia i wspomaga gojenie się ran. Przyjemny zapach i konsystencja i przyjemne uczucie świeżej dobrze oczyszczonej skóry. Jest jeszcze jeden aspekt kluczowy dla mnie Ziaja, to polskie przedsiębiorstwo kosmetyczne, założone w 1989 roku przez farmaceutę Zenona Ziaję, a po dziś dzień bazujące na naturalnych składnikach oraz recepturach tworzonych w oparciu o farmaceutyczne doświadczenie. Kosmetyki Ziaja nie są testowane na zwierzętach. Czyli po prostu polska marka, będąca synonimem dobrej jakości i atrakcyjnej ceny.


0 komentarze :