Related Posts with Thumbnails

Manicure żelowe bez lampy UV


Malowanie paznokci, to jedna z tych czynności, która wielu kobietom niezwykle uprzykrza życie. Staram się mieć zadbane dłonie, a odkąd podjęłam pracę maluję paznokcie regularnie... niestety większość lakierów odpryskiwała mi po 2 dniach... Trochę szkoda życia na zmywanie i malowanie od nowa :) Na wizytę u kosmetyczki nie mam ani czasu, ani funduszy. Żelowe lakiery zainteresowały mnie przede wszystkim pod względem swej trwałości. Po nałożeniu na paznokcie podobno wygrywają zmagania z codziennymi domowymi obowiązkami nawet przez 2 tygodnie... Jak dla mnie niech utrzymają się tydzień i będę zadowolona. Żelowe lakiery mają innowacyjną formułę, nie odpryskują, nie ścierają się, a ich kolor przez cały czas jest intensywny i błyszczący... Tak przynajmniej zapewniają wszyscy producenci.


Lakiery żelowe mają być alternatywą dla manikiuru hybrydowego. Przede wszystkim dlatego, że można je nałożyć samodzielnie w domu i zmyć zwykłym zmywaczem do paznokci. Tańsze niż wizyta u kosmetyczki, nie wymagają zakupu lampy uv, a trwalsze niż tradycyjne lakiery. Sekret lakierów żelowych tkwi w Top coat, czyli produkcie, który scali nasz manicure i przedłuży jego trwałość. Formuła jest o tyle innowacyjna i ciekawa, że nasz żel utwardza się pod wpływem światła, nie potrzebujemy żadnej, profesjonalnej lampy UV, ani dodatkowych utwardzaczy. Dwa kroki do pięknych paznokci w domowym zaciszu? Czemu nie? Kolor + top coat i minimum tydzień spokoju z malowaniem paznokci. Trochę poszperałam, trochę Was podpytałam i zaczynam testować... Eveline Magical Gel kompletnie nie zdał u mnie egzaminu, na drugi ogień pójdzie Golden Rose... Zobaczymy... Co polecacie? Które lakiery się u Was sprawdziły, a które są kompletnym niewypałem?

/1/2/3/4/5/6/

0 komentarze :