Related Posts with Thumbnails

WARKOCZE. Przewodnik krok po kroku


Jako dziecko nienawidziłam warkoczy... zwłaszcza dwóch gładko zaplecionych... Moja mama mawiała, że dziewczynka musi mieć długie włosy, gładko zaczesane... wyglądać schludnie... nawet mój tata, ojciec trzech córek nauczył się zaplatać, coby jego córki wyglądały... hmmm... schludnie... Dziś jestem mamą... i się z tego śmieję... bo moja córka jak ja kiedyś preferuje rozpuszczone włosy... a ja chciałabym ją zaplatać... Warkocze francuskie, kłosy czy te klasyczne - możliwości plecenia włosów jest mnóstwo... Podstaw wyplatania uczyłam się na kolorowych motkach muliny mojej mamy... potem podpatrzyłam Afrykanki plotące cieniutkie warkoczyki... Jestem dumna, gdy koleżanki pytają Viki, kto ją tak ładnie uczesał... nawet jeśli ona wolałaby, żebym darowała sobie zabiegi fryzjerskie na jej głowie:) 





Warkocze to hit ostatnich sezonów... Warkocze są nie tylko praktyczne i wygodne, ale także pasują do każdego typu urody i kształtu twarzy. Świat zwariował na punkcie warkoczy! Najmodniejsze, proste i wyszukane opanowały salony, wybiegi mody i podbiły internet: Facebook, Instagram, Pinterest, You Tube. Wszyscy plotą warkocze! Warkocze idealne do szkoły, szalone na imprezę i romantyczne na randkę. 


"WARKOCZE. Przewodnik krok po kroku", to fantastyczny przewodnik, który pokazuje jak w prosty sposób zrobić fantazyjną fryzurę! Autorki, dwie 15-latki, Laura i Maria mówią, że zawsze lubiły zaplatać warkocze. W kwietniu 2013 r. swoimi technikami zaczęły dzielić się ze światem. I tak doczekały się: ponad stu tysięcy fanów na Instagramie, międzynarodowej kariery i kompletnego szaleństwa na punkcie warkoczy! Instrukcje zawarte w książce są jasne i zrozumiałe. Najpierw zdjęcie gotowej fryzury, a potem krok po kroku opis słowny wyjaśniający, jak pleść. 107 stron inspiracji... 




Mam dla Was egzemplarz książki "WARKOCZE. Przewodnik krok po kroku" od Wydawnictwa Znak, jeśli chcielibyście go otrzymać zostawcie pod postem komentarz i czekajcie na losowanie 14 listopada br. 

A na koniec mały tutorial:



"Plecenie warkoczy to sztuka od stuleci przekazywana z pokolenia na pokolenie i naszym zdaniem dziewczyny z różnych krajów traktują czesanie warkoczy jako miły sposób na spędzanie czasu z mamą, babcią czy przyjaciółką. Inną zaletą plecenia warkoczy jest to, że każdy może się tego nauczyć. Zrobienie pięknego splotu nic nie kosztuje. W dzisiejszych czasach ludzie skupiają się na drogich akcesoriach, torbach i modnych markach, a w warkoczach chodzi tylko o cierpliwość i trochę silnej woli. Za to uczucia, jakie towarzyszy wyjściu z domu z wyjątkową fryzurą, nie da się z niczym porównać."

Książkę wygrywa pani Joanna Krzyżanowska

0 komentarze :