Related Posts with Thumbnails

Charm.me


Dziewczynki... małe kobietki... księżniczki... Przychodzi taki moment, że pragnął otaczać się pięknymi rzeczami, błyskotkami... Vi marzy by mieć biżuterię taką piękną, błyszczącą i jak prawdziwa kobieta... nie plastikowe pierścionki czy cukierkowe bransoletki... A w sumie jej się wcale nie dziwię... pamiętam jak byłam mała i błagałam mamę o szampon z bordowym serduszkiem na złotym łańcuszku... to nic że dawali go gratis do loreala... skradł moje serce i musiałam go mieć... Mama powtarzała, że szkoła to nie rewia mody o błyskotkach mogłam zapomnieć... teraz gdy mam córkę... nie uznaję wisiorków na szyi podczas zabawy, ale chcę spełniać jej dziecięce marzenia... I właśnie z marzenia zrodziła się marka Charm.meMarzenia, by małym dziewczynkom płonęły oczy na widok pięknych świecidełek i by mogły czuć się wyjątkowo, nosząc dedykowaną im biżuterię każdego dnia. Biżuteria z charmsami cieszy się ogromną popularnością... Kolorowe zawieszki, które dziewczynki mogą wybrac i dowolnie skomponowac by podkreślić swój dziewczęcy styl. Produkty Charm.me są bezpieczne – nie zawierają niklu ani ołowiu. Estetyczne, starannie wykonane. Kolekcja bransoletek i naszyjników to delikatne, subtelne wzory, które z pewnością przypadną do gustu małym księżniczkom. Bransoletki mają długość 19cm, można je dowolnie regulować i nie spadną z nawet najszczuplejszej rączki... Po prostu urocze...




Na koniec mam dla Wa niespodziankę konkurs fotograficzny "Mała księżniczka", do wygrania 


Zasady konkursu:
1. Konkurs trwa od 1-8.03.2015
2. Lubimy Dziecięce Klimaty i Charm.me na fb
3. Wysyłamy na maila klimaty.dzieciece@gmail.com zdjęcie w formacie jpg realizujące temat "Mała siężniczka"
4. Zdjęcia zostaną opublikowane w galerii na fb i spośród nadesłanych prac jedno najciekawsze zostanie nagrodzone. Wyniki poznacie do 10 marca.
5. Nagroda: Piękny zestaw Czas na relaks! składający się z: - okienka Charm-o-miś z łańcuszkiem - charmsiątka Kąpiel z pianką - charmsiątka Na zakupy - charmsiątka Posłuchaj! 

A księżniczką Charm.me zostaje:


0 komentarze :