Related Posts with Thumbnails

Bratki... co kraj to Jaśki...


Książka będzie miała premierę 15 stycznia 2015 roku... Recenzować powinien ją w sumie pan tata... bo ja chorowałam, a on śmiał się i czytał dzieciom do snu... Ja tylko słuchałam w chorobowej niemocy, a gdy odzyskałam głos przejęłam pałeczkę i czytać dzieciom Bratki dokończyłam... Jedno jest pewne, to świetna książka o relacjach braterskich i rodzinnej zażyłości... Przygód też nie brakuje. Na wakacjach pojawiają się straszni piraci, w szkole nie daje spokoju upiorna bibliotekarka Matylda Bulwa, a w domu… W domu rodzice wychodzą z siebie, żeby w ogóle przeżyć...

"Pięciu nieznośnych braci w domu, w szkole i na wakacjach. Na wakacjach prześladują ich straszni piraci, w szkole upiorna bibliotekarka Matylda Bulwa, a w domu… W domu rodzice wychodzą z siebie, żeby w ogóle przeżyć, zupełnie jak w rodzinie niesfornych Jaśków. Solidna porcja śmiechu i zabawy."




Ładne kwiatki... Bratki...Marty, Will, Donnie, Bert i MP niekiełznany chłopięcy żywioł w jednym domu. Każdy inny wszyscy razem stanowią wybuchową mieszankę, która rozbawi nas do łez. Głowy pełne pomysłów, nietuzinkowe charakterki i milion sposobów jakby tu rodzicielską cierpliwość wystawić na próbę... Przygody Bratków podzielone są na trzy legendy: legendę o zębach kapitana Kruka, legendę o Matyldzie Bulwie oraz legendę o najgorszym chłopcu na świecie. Eoin Colfer stworzył zabawną opowieść, do której czytania zasiąść można całą rodziną. Relacje między rodzeństwem, to niekończąca się opowieść... kopalnia pomysłów na dobrą książkę... Kochają się i  nienawidzą... wspólnie knują, psocą, psują...

„Posiadanie jednego małego braciszka jest kulą u nogi, ale trzech to naprawdę niezasłużona kara.”



0 komentarze :