Related Posts with Thumbnails

#Blogowigilia



20 grudnia 2014, Stadion Narodowy w Warszawie... Blogowigilia czas start... Ilona (Blogostrefa), Ania (Bazyl Lia) i Ewa (Hash.fm), 3 wielkie kobiety, które zrobiły coś niewiarygodnego. Zorganizowały imprezę, która zrzeszyła ponad 600 blogerów z całej Polski. Event na poziomie dopracowany w każdym calu.
Internet opanował hashtag #blogowigilia. Pyszne jedzenie, rozweselające drinki, cudowna atmosfera, inspirujące rozmowy...  Polskie Internety w jednym miejscu, niesamowita energia chwili... I ja jako mała cząstka blogosfery:) Nigdy nie myślałam, że zacznę się utożsamiać z grupą ludzi, których znam z sieci,  że pisania bloga stanie się moją pasją, sposobem na życie, ekspresję, zarobkowanie... Że DziecięceKlimaty staną się integralną częścią mnie... nigdy nie myślałam również, że będę gnała na masowe imprezy, by ludzi z wirtuala spotkać w realu... wymienić się z nimi doświadczeniami, poplotkować, porozmawiać... Nowe znajomości, nowe blogowe plany, inspiracja na kolejny rok działania... Wesołych Świat Everybody, do zobaczenia za rok! A pewnie ciut wcześniej :)

#blogowigilia

0 komentarze :