Related Posts with Thumbnails

CzuCzu


Chorowanie jest do bani... długotrwałe przebywanie z dwójką dzieci w zamknięciu grozi utratą zmysłów i zginięciem w brudzie... Mój salon wygląda jak sklep z zabawkami w szczycie wyprzedaży, przez który przeszedł huragan Katrina... Zapewnienie rozrywki 2 latkowi i 5 latce, gdy sama aplikujesz w siebie leki by się trzymać na nogach, to nie lada wyzwanie... Książki, klocki, gry... Mam wrażenie, że wszystko juz robiliśmy. Ostatnie dni umiliło nam CzuCzu. Wydawnictwo specjalizujące się w projektach edukacyjnych dla dzieci. Książeczki, karty edukacyjne, zestawy łamigłówek, memo, puzzle...  To nic, że mam pościel popisaną suchościeralnym mazakiem, który na kartach edukacyjnych jest ok, a na poszewce pewnie okaże się permanentnym. To nic, że znam na pamięć wszystkie zagadki CzuCzu od 2-6 lat, a puzzle z księżniczkami chciał układać Igor, bo pozazdrościł Vi która ułożyła mapę Polski... więc tak naprawdę księżniczki układałam ja, boIgorowi każdy kawałek ukladanki pasuje do każdego... Najważniejsze, że się czymś zajęli... i choć jakiś ułamek tego chorowania wypełniła im kreatywna zabawa... Czuje w kościach, że przed zimą muszę uzupełnić kolekcję o kilka pozycji..




A Wy lubicie Czuczu?

0 komentarze :