Related Posts with Thumbnails

Torebka Sowa Filcella



Poniedziałkowy deficyt słońca zaowocował robótkami ręcznymi w domowym zaciszu. Gdy trampolina musiał poczekać na cieplejszy czas i przyjemniejszą aurę do łask wróciły kreatywne zabawy. Sięgnęłyśmy po zestaw kreatywny Filcella - stwórz swoją własną torebkę z filcu. W zestawie: elementy torebki, inne filcowe dekoracje do umieszczenia na torebce, kryształki, brokat, żyłka, naklejki. Rekomendowany przedział wiekowy: 5 do 10 lat.


Duży plus to gruby, dobrej jakościowy filc, forma sowy... i to by było na tyle, bo niestety chciałam zając Vi, a zapewniłam sobie zajęcie... W zestawie zdecydowanie brakuje plastikowej igły zakończonej kulką do zszywania filcowych elementów... nie mówiąc o tym, że tył torebki nie ma dziurek ( chyba, ze trafil nam się wybrakowany egzemplarz, a w standardzie dziurki są) i 5 letnie dziecko nie jest w stanie zszyć elementów torebki, bo trzeba włożyć trochę siły w połączenie elementów filcu. Cóż pożyczyłam Vi moja igłę dziewiarską i przygotowała przód i design torebki, a ja elementy pozszywałam do kupy.


Pomysł na kreatywną zabawkę świetny. Dzięki przeplataniu dziecko wyrabia zdolności manualne. Wybór elementów do dekoracji pobudza kreatywność i poczucie estetyki. Małe dziewczynki będą zachwycona i z pomocą rodziców mogą stworzyć wymarzoną torebkę sówkę na ulubione drobiazgi.







0 komentarze :