Related Posts with Thumbnails

Mama idzie na kawę

MAMA IDZIE NA KAWĘ to akcja... akcja społeczna stworzona przez mamy dla mam. Pomysłodawcą i inicjatorem akcji jest Agnieszka Czajkowska-Starzyk, właścicielka firmy Colorstories, a współorganizatorem akcji jest warszawska kawiarnia Kubek w Kubek. Wspólnymi siłami chcą zachęcić mamy do wyjścia z domu, zaczerpnięcia oddechu, poszukania inspiracji, poczucia znów pulsu miasta. Uważają, że każda mama zasługuje na oderwanie się od codzienności, wyjście na dobrą kawę i przyjemność zakupów.

Pomysł akcji „Mama idzie na kawę” powstał po to, by „wziąć mamy za rękę”, zachęcić do wyjścia z domu z dzieckiem, do powrotu na chwile do świata dorosłych, odetchnięcia miastem. Zainspirować do odkrywania przyjaznych miejsc i młodych polskich firm, tworzonych często również przez mamy. A może również do podjęcia odważnych decyzji w życiu zawodowym? Nie siedź w domu, chodź na kawę!


 „Mama idzie na kawę” już połączyła ponad 100 młodych polskich firm i kawiarni, przyjaznych mamom i otwartych na pozytywne, świeże pomysły. Codziennie dołączają nowe. Macierzyństwo to piękne i wzruszające chwile, ale równie często trudne i zaskakujące doświadczenie. Wiele młodych mam miewa podobne rozterki, jak połączyć bycie dobrą mamą z realizowaniem ambicji zawodowych oraz jak i gdzie spędzać czas z małym towarzyszem u boku.

„Mama idzie na kawę” to akcja społeczna skierowana do wszystkich mam (i tatusiów). Zasady są proste: od 15 maja do 15 czerwca, w wybranych kawiarniach i restauracjach w całej Polsce, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 18:00, każdy rodzic, który pojawi się z dzieckiem do lat 10, oraz kobiety oczekujące potomstwa (z bobasami jeszcze w brzuchu), będą mogli napić się dowolnej kawy z 50% rabatem. Dodatkowo, otrzymają katalog pełen informacji o młodych polskich firmach dla dzieci. 


Katalog oraz pełna lista firm i kawiarni jest dostępna na stronie www.mamaidzienakawe.pl. Akcja "Mama idzie na kawę" połączyła już 50 pozytywnych miejsc przyjaznych mamom w Warszawie. Zainteresowanie akcją rośnie tak dynamicznie, że już zgłaszają się miejsca z całej Polski. Akcję współtworzy również ponad 50 fantastycznych firm wyznaczających nowe trendy w modzie, designie i usługach dla dzieci, w większości założonych również przez mamy. 

„Mama idzie na kawę” i wszystkie współtworzące ją miejsca i firmy to dowód na to, że macierzyństwo nie zamyka drogi do rozwoju, ale pozwala spojrzeć szerzej i dokonać nowych, odważnych wyborów.

Podpytałam i ja w mojej wiejskiej głuszy kawę mogę wypić pod gruszą... ale akcja, która początkowo miała być warszawską rośnie w siłę i dołączają kolejne kawiarnie z innych miast w Polsce np. Katowic, Sosnowca, Lublina, Poznania

0 komentarze :