Related Posts with Thumbnails

TARGI RODZINNE 2014


Targi Rodzinne 2014 odbędą się w pięciu największych miastach w Polsce... Tegoroczne targi mają promować zdrowie i aktywność. Cóż idea szczytna, ale po za szkółką tenisową promocji aktywności to, ja na targach w Warszawie nie widziałam... Mi się nie podobało, moja córka była zachwycona... Spodziewałam się chyba większej pompy, frekwencji i większej ilości wystawców... Gdybym była młodą mamą, lub ciężarną na targach nie znalazłabym przekroju produktów, wyboru... a wyboru własnie chce świadomy konsument. Organizator zapewnia: "Znajdziecie tu informacje i ciekawe produkty zarówno dla bobasów, przedszkolaków, dzieci w wieku szkolnym. Głównym celem organizatorów jest stworzenie miejsca przyjaznego rodzinie, miejsca spotkania z dziesiątkami wystawców. Wszystko to w radosnej, rodzinnej atmosferze, z mnóstwem atrakcji i niespodzianek.". Wystawców było niewielu, nic nie wywołało u mnie zachwytu, a przede wszystkim nic mnie nie zaskoczyło... a jako osoba siedząca w branży dziecięcej tego własnie oczekiwałam. Moje rozczarowanie nie wyklucza natomiast zachwytu mojej niespełna pięcioletniej córki. Trzeba bowiem przyznać, że atrakcje dla przedszkolaków były na wysokim poziomie. Warsztaty decoupagu, projektowania ubioru, zabawy z rybką MiniMini, możliwość przymierzenia starodawnych strojów. Dzieci na targach bawiły się dobrze. Może kwestia panującego przedszkolnego szału... cóż my wypełniamy papierki i 3mamy kciuki w końcu Vi w tym roku objęta jest obowiązkiem przedszkolnym:)
































0 komentarze :