Related Posts with Thumbnails

JESTĘ BLOGERĘ


W oststnią sobotę, oddałam dzieci pod opiekę babci i popędziłam do Olsztyna na spotkanie blogerów... Spotkanie extremalnie chaotyczne i intensywne jak na organizującą, je Extremamę przytsało:) Fast date z blogerami w Cafe L'arte de Vivre. Trzy godziny plotek z sałatką z kozim serem w tle i szybkim kursem obróbki zdjęć w Lightroomie prowadzonym przez Radka Walaugo. Lidia Piechota krótko i na temat poprawnej polszczyzny, i obciach, gdy przywołała błąd z mojego bloga... tak, wiem... mogę się pocieszać, że nikt mnie nie czyta i uczestnicy się nie zorientowali:) Dzieci pod opieką animatorek, degustacja kawy na rozbudzenie, tłoczno, wesoło... miło. Spotkanie intensywne, przyjemne i zostawiające dużą dozę niedosytu... A może bardziej nadzieję, że niebawem trzeba będzie znów się spotkać? Tylko niech organizatorki ( Lidia, Karolina , Nisha) trochę odsapną... bo wiem ile czasu i pracy kosztowało je stworzenie przestrzeni spotkania dla dwudziestu pięciu totalnie różnych osób... które łączy tak naprawdę (tylko) jedno... blogowanie.

Z resztą zobaczcie sami w fotograficznym skrócie, Jestę Blogerę w kadrze Natalii Jaśkowskiej











Niepoukładane mysli, niedokończone rozmowy... i gorączka Igora, która wyrwała mnie ze spotkania... Do nastepnego. Dziękuję za miły czas:)



0 komentarze :