Related Posts with Thumbnails

All you need is...



Ostatnio wracałam do domu przez pola i lasy... i miałam czas na rozmyślania... Babski myślotok o wszystkim i o niczym...  Myśli przelewające się w mej głowie... Plany? Plany fajne są... a i tak weryfikuje je życie... Jakby ktoś kilka lat temu powiedział mi jak wyglądać będzie moje życie... nie uwierzyłabym. Jakby dziś ktoś zaproponował mi inne nie skorzystałabym... Jest jak jest... najlepiej jak może być... bo inaczej być nie może... Raz pod wozem raz na wozie mam przeogromna zdolność do adaptacji, nadbudowywania wizji do zastanej sytuacji... Czasem ciężko jest, przykro jest... ale gdyby tego wszystkiego nie było, po prostu byłoby inaczej... ani lepiej ani gorzej... inaczej... Jestem szczęśliwa, mam cudowne, zdrowe dzieci... los łaskawy dla mnie jest. Wiatr przegania smutki, słońce suszy łzy... Pieniądze... szczęścia nie dają, pozwalają godniej żyć... rzecz nabyta raz są raz ich nie ma... Zdrowie , bliskie osoby u boku... to się liczy... A ja mam dla kogo żyć... Oni są sensem i jakością... reszta to czynniki zmienne, niezależne... Zamykam oczy i cieszę się pięknem istnienia... reszta nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia...






0 komentarze :