Related Posts with Thumbnails

Pomysł na śniadanie...

Jeden ze smaków mojego dzieciństwa, kulinarnych wspomnień to chleb w jajku... nic specjalnego... ale jak nazwiecie to TOSTEM FRANCUSKIM od razu ślinka cieknie... Będąc na studiach przekonałam się, że chyba każdy je zna i nie ważne czy nazywa je chlebojami, chlebem w jajku czy dodaje im francuskiego polotu są proste w przygotowaniu i smaczne. Moje dzieci uwielbiają... To takie smaczne czary z niczego...  w wersji na słodko, albo na słono... Zawsze to jakiś pomysł na szybie śniadanie na ciepło... Jak wiecie zasypało nas... Zima w pełni, a ja uprawiam kreatywną kuchnię... Dlatego dziś na śniadanie pyszności z niczego... Ostatni żywot wczorajszego pieczywa w wykwintnej odsłonie...

przepis z sokiem tymbark



składniki:
  • 2 jajka 
  • skórka otarta z  pomarańczy 
  • 2 łyżki soku pomarańczowego 100 % Tymbark 
  • łyżka mleka
  • pieczywo
  • olej do smażenia ( ja dodaję łyżkę masło)
  • cynamon i cukier waniliowy
Jajka roztrzepujemy z dodatkiem mleka i soku pomarańczowego. Masę jajeczną doprawiamy cynamonem i szczyptą cukru waniliowego. Kromki pieczywa dokładnie otaczamy z dwóch stron zostawiając na chwilę w masie dla lepszego nasiąknięcia. Smażymy z dwóch stron na rozgrzanym oleju z dodatkiem masła... Podajemy udekorowane pomarańczą i ze szklanką soku do picia... wystarczy szklanka soku do śniadania by dostarczyć do organizmu pierwszą dawkę witamin, która pozwoli nam dobrze rozpocząć dzień... A więc zdrowo.szybko i pożywnie... Tosty francuskie z sokiem pomarańczowym na dobry początek zimowego dnia:)! Smacznego.



0 komentarze :