Related Posts with Thumbnails

XVII TargI KsiążkI w Krakowie

Vi dopadł wirus żołądkowy szalejący po Polsce, więc do jutra jesteśmy na walizkach ( albo raczej plecaku i tobołach)... Nie podjęłam się 8 godzinnej podroży PKP z ewentualnymi żołądkowymi sensacjami... Zostaliśmy u prababci... i gdy Vi odsypiała noc,  ja z Igorem ruszyłam na Centralną 41a:) Bo otóż od dziś do niedzieli potrwa 17. edycja Targów Książki... 4 dniowe święto miłośników literatury to największe tego typu wydarzenie w Polsce. W tym roku przypada już 17 edycja targów, a jej motto brzmi "Kto czyta – nie pyta!". Literackie nowości, konkursy, maratony czytania a przede wszystkim spotkania z pisarzami... Dla najmłodszych przygotowano maraton czytelniczy z Tuwimem, dla zainteresowanych nowymi mediami spotkania z książką cyfrową. Była to dla mnie prawdziwa próba siły charakteru, bo książki kocham i gotowa byłam pieniądze, na bilet powrotny, na nie zamienić... Chodziłam, przeglądałam...obcowałam jak z dziełami sztuki trochę... Wychodzę, z założenia, że książek nigdy za wiele...dziś musiałam jeszcze przyznać że jedna książka w  te, czy we wte, przy ogromnie bagażu, który mam nie robi różnicy... Książki dla chorej Vi zakupiłam, żeby nie zbankrutować zaopatrzyłam się w co ciekawsze katalogi wydawnicze i mogę tworzyć listę książkowego musthave na najbliższy czas... Cóż nowej książki Kominka nie kupiłam niestety, bo szkoda mi było pieniędzy... może Mikołaj mi przyniesie ją pod choinkę... Największy ból, ze nie mogłam kupić wszystkiego, co pragnęłam i że jutro podróż pkp, bo na targach można także wymienić się książkami - oddać te, po które już się nie sięga, a w zamian za to dostać nowe. Wystarczy przyjść na 17. Targi Książki i wziąć udział w jednej z trzech akcji: "Książka za książkę" (Agora), "Drugie Życie Książki" (KBF i bookeriada.pl) oraz "Z półki na półkę" (lubimyczytac.pl). Przynosimy przeczytaną książkę na stoisko akcji, za każdą książkę otrzymamy 1 kupon, a dzięki niemu rabat na dowolną nową książkę u wydawców biorących udział w akcji... cóż szkoda, ze moje zbiory literatury są 550km ode mnie:)

















0 komentarze :