Related Posts with Thumbnails

Rączka rysuje zwierzątka


dziecięce klimaty


Jak dla mnie Vi maluje najpiękniej na świecie... zwłaszcza potwory, buty i sowy... I może nie jestem obiektywna ( jak to mama), ale jak na 4atkę, Vi maluje całkiem ładnie... Chwalę, zbieram obrazki, wieszam na lodówce, na honorowym miejscu w salonie... Niestety córka moja łatwo się zniechęca... często rzuca kredkami w kąt, płacząc nie umiem... a jeszcze  częściej nie jest zadowolona z efektów swojej pracy twórczej... często prosi mamo namaluj mi konia, bo ja nie umiem... hmmm i jak mama namaluje stwierdza, że jednak jej jest ładniejszy... CzuCzu znamy nie od dziś..  dla nas to ulubione edukacyjne zabawki przedszkolaka... takie zestawy do zadań specjalnych:)  Dziś zabawa z CzuCzu pokazała nam sposób na motywowanie, nie wierzącego we własne zdolności dziecka... CzuCzu Rączka rysuje Zwierzątka rozwija grafomotorykę poprzez rysowanie po śladzie, uzupełnianie rysunków zgodnie ze wzorem, lustrzane odwzorowywanie, ćwiczy spostrzegawczości i koncentrację... ale na opakowaniu powinien jeszcze widnieć napis motywuje i dowartościowuje:)! Zestaw zawiera:  64 ilustracje na 32 kartach, pisak suchościeralny , ściereczkę ... i moja córka namalowała dziś chyba wszystkie 64 ilustracje, dumna, że pięknie maluje... Vi uwielbia łączyć kropki, odwzorowywać proste rysunki, tu może ścierać, poprawiać, dążyć do perfekcji... Ładne, estetyczne ilustracje wciągają, dziecko pracuje nad manualną sprawnością kropka po kropce... Estetyczny, kartonowy kuferek, pięknie ilustrowane,  kreatywne karty i do tego opcja maluj- zmazuj... To jet zdecydowanie to, co twórcze 4latki uwielbiają. Polecam jak świetny pomysł na jesienne domowe aktywności, jako przyjemną grafomotoryczną wprawkę przed nauką pisania, a przede wszystkim jako narzędzie motywujące dziecko do malowania, rozwijające manualnie.

czuczu





 czuczu







0 komentarze :