Related Posts with Thumbnails

Blogplanner


Ostatnio postanowiłam zrobić coś dla siebie... Ponieważ aktualnie blog awansował do top ten rzezy priorytetowych... więc zamarzył mi się planner blogera... bo jestem koziorożcem, takim poukładanym, zorganizowanym jak trzeba:) hmmm.... i tu chyba był palec opatrzności, bo dziś moja nokia wylądowała w serwisie razem z organizerem wypełnionym datami, terminami... Robótki ręczne lubię, nie koniecznie w papierze... Z oszczędności drukowałam dwie strony na jednej... i przypomniałam sobie, że nie umiem prosto ciąć dopiero jak zobaczyłam jak koślawo to robię:) W pocie czoła, drżącymi rękami z nożyczkami... organizer/planner zrobiłam. Ma mi pomóc garnąc czasoprzestrzeń... a podczas wyjazdu po prostu o niczym nie zapomnieć... bo blog to przyjemność pisania, ale również zobowiązania...







0 komentarze :