Related Posts with Thumbnails

Television addict


Jestem maniaczką seriali... Nie mam telewizora, narzekam na nudę w kinematografii i oglądam seriale do potęgi... Złośliwi powiedzą siedzi w domu z dziećmi nic nie robi, ma czas, takiej to dobrze... Mam wrażenie że na matkach pokutuje opinia, że siedzimy gotujemy i oglądamy wszystko jak leci na tvnie, a  w ogóle to ponad życie lubujemy się w Rozmowach w toku, Pamiętnikach z wakacji i rozprawach Anny Wesołowskiej... Pewnie nasze ambicje umarły z pierwszym bólem partym i teraz tylko mało ambitna oferta telewizyjna jest sensem naszego życia. Matki żyją kaszkami, pieluszkami, kupkami swoich dzieci i perypetiami bohaterów Na Wspólnej... Nic bardziej mylnego jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o seriale. Może trudno w to uwierzyć patrząc na listę 45 seriali, które mogę od tak przywołać bez zastanowienia... Cóż lubię je i mogę każdemu polecić... niemniej przeszły ostrą selekcję...



Nie przeżywam stagnacji intelektualnej, bo jestem mamą," kurą domową"... ja po prostu lubię seriale. Nie daję się im ogłupiać, nie są treścią mojego życia. Odstresowują mnie. Każdy ma jakieś słabości "uzależnienia", ja kocham seriale, ale umówmy się poświęcam im 45- 90 minut dziennie. Oglądam w oryginalnej wersji językowej, bo polsku dzieci by rozumiały, a i tak ostatnio znajduje czas tylko wieczorową porą, kiedy dzieci śpią. Lubuję się w serialach kryminalno-detektywistycznych, a wiec oglądanie czegoś z trupem i krwią przy dzieciach odpada. Wypracowałam sobie nawet umiejętność pracy na pół monitora... na połowie pracuję, na połowie serial... życie :) 


Moje top 10?
  1. Twin Peaks
  2. Mentalista
  3. Flashforward
  4. The Following
  5. Bones
  6. Sex and the city
  7. Breaking Bad
  8. Suits
  9. True Blood
  10. Dexter


A Wy? Wy od czego jesteście uzależnienie?:)

10 komentarzy :

  1. sex in the city moge oglądac w kółko! Greys anatomy równiez uwielielbiam. jako nastolatka oglądałam siódme niebo. Ally równiez jest moim typem :) scrubs to podstawa! do tej pory jak przypominam sobie fragment jak JD jechał swoim skuterem i wjechał w kałurze a wyjechał drugą to śmieje się sama do siebie :) No i californication równiez lubię bo.. jest inne, ma specyficzne poczucie humoru i w tomi graj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sons of Anarchy polecam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem serialomaniaczką! Oboje z mężem codziennie jakiś oglądamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Czystą Krew i Dr House'a !

    mam TV ale też częściej oglądam filmy/seriale w sieci!

    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafija, właśnie widziałam u Ciebie i się przymierzam... mój mobilny internet niesie pewne ograniczenia...nie mogę już tak zasysać jak kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tego. właśnie szukam może coś ściągnę i będę oglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Flash Forward, The Following, Suits i Homeland. Każdemu mogę z czystym sumieniem polecić :-). Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa poleskie seriale na twojej liście, też oglądałam przepis na życie, ale do pewnego momentu, bo zaczęli przynudzać:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój numer 1 wśród seriali to "Nikita" z Peta Wilson. Mogłam go oglądać i oglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Suits, white collar. I house of cards- genialny.

    OdpowiedzUsuń