Related Posts with Thumbnails

puzzle


 Jak byłam mała układałyśmy z siostrami puzzle, układałyśmy, podklejałyśmy...i bardzo to lubiłyśmy. Vi nie przepadała za puzzlami. Jest nerwusem, łatwo się zniechęca...i ciężko jej usiedzieć w miejscu i skupić się na jednej czynności... Ale ostatnio spróbowała sama... albo raczej czekała aż uśpię Igora i udało jej się ułożyła puzzle samodzielnie ( do tej pory układanie puzzli, to było układanie ich przeze mnie pod dyktando Vi). Duma ja rozpiera, próbuje kolejne i bach zaskoczyło. Od 24 mega puzzli płynnie przeszła do drobniejszych 60 elementowych. Podniecona krzyczy ja sama, nie pomagaj mi! i układa:) Puzzle niepozorna zabawa, a uczą wytrwałości w dążeniu do celu i koncentracji... rozwijają spostrzegawczość i to, co psychologowie nazywają "umiejętnością analizy i syntezy wzrokowej".




1 komentarz :

  1. My też uwielbiamy puzzle, zwłaszcza takie które po ułożeniu trzeba pokolorować :)

    OdpowiedzUsuń