Related Posts with Thumbnails

Pierwsze Spotkanie Olsztyńskich Blogerek

Olsztyńskie Blogerki

Pierwsze Spotkanie Olsztyńskich Blogerek za nami... i tak to się koleje losu potoczyły, że kiedyś popełniłam pisanie bloga, polubiłam... kontynuuję, blog ewoluuje ze mną moimi dziećmi... a nigdy intencji bycia blogerką nie miałam. Nigdy nie czytałam blogów... swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam nie wiedząc z czym to się je i wciąż działam bardziej intuicyjnie... nie mam planu... Ale jak to się mówi powiedziałam A to staram się rozwijać by powiedzieć B. Spotkanie blogerek było moim pierwszym powiedzmy branżowym i mam nadzieję nie ostatnim ( a raczej wiem, bo niebawem czeka mnie Spotkanie Blogerów Parentingowych w Warszawie). Dużo dawka pozytywnej energii, super kobitki, przyjemna edukacja... Sprawczyniami całego zamieszania były Emilka, Agata, Ola i Gabi...dzięki dziewczyny za impuls do działania, spotkania, za pretekst by wyrwać się na chwilę i zrobić coś dla siebie


Było spotkanie było ziemniaczane obżarstwo w Restauracji Fajferek i były prezenty...a one dzięki sponsorom spotkania:


Całe spotkanie uwieczniła, obfotografowała, pełna ciepła  mama trójki dzieciaków Natalia z Fototerapii. Uchwyciła moment zamknęła w kadrze wspomnienia...











































3 komentarze :

  1. BOSKO.
    Dziękujemy bardzo za spotkanie.

    A to małe dziewczątko z żurawiem w rączkach to moja Alcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko było, czas pomyśleć o następnym spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no... więc za jakiś czas-kolejna kawka kochane :D

    OdpowiedzUsuń