Related Posts with Thumbnails

Karta Moich Obowiązków Pomysłowej Mamy

30 dwustronnych kartek – jedna kartka to tydzień. Karta starczy na ponad rok...tylko jak wprowadzić kartę obowiązków w życie? Moja Karta Obowiązków to plan domowych zajęć dziecka, który w  estetyczny, a przede wszystkim efektywny sposób pomaga dzieciom i rodzicom na bieżąco sprawdzać, jakie zadania są zaplanowane, a jakie zostały wykonane... Karta jest dla dzieci w wieku szkolnym i niestety tłumaczenie niespełna czteroletniej Vi mechanizmu punktów i karty prawie doprowadzało mnie do nerwicy...Może dlatego,że nie jestem zwolennikiem takich metod wychowawczych...a może moje córka jest za bardzo wygadana...Bo ona żadnych punktów zbierać nie będzie...i koniec kropka! Tablica zawiera miejsce na zapisanie trzynastu różnych obowiązków. Obowiązki te dotyczą danego tygodnia, od poniedziałku do niedzieli. Wspólnie z Vi wypisałyśmy zadania i działalność punktowaną..nagrodę także ustaliłyśmy, ale moja córka nagrodę sobie kupi sama, bo punkty , to nie dla niej.... Ale próbujemy, wieczorem przed spaniem odhaczamy... Jest to fajny sposób motywowani dziecka i doprecyzowania jego obowiązków

0 komentarze :