Related Posts with Thumbnails

Klocki, zęby i szydełka

Weekend upłynął mi bardzo pracowicie... każda wolna chwila, nie poświęcona dzieciom szydełko w dłoń..nawet zasnęłam wczoraj z szydełkiem...ale warto było zamknęłam zamówienia i nowy tydzień zaczynam z nowym dzierganiem:) Igor 5,5 zęba...sraczka, podwyższona temperatura...oby 6 ząb się wyrżnął do końca tygodnia i trochę odetchnęłabym, odpoczęła od tego ząbkowania... Syn mój opanował do perfekcji raczkowanie, więc może się skupić na mówieniu... powie baba, tata, Viki, kicia, i wiele innych świergotliwych dziwadeł łamańców...ale mama nie powie...chociaż Vi mnie pociesza i mówi, że ona słyszała, że on mówi mama...no, a córka moja dzielnie budowała z klocków domostwa, pałace...i nowy film barbie oglądała...chyba już go zna na pamięć...






weekendowe dzierganie uważam, za zakończone pełnym sukcesem


1 komentarz :

  1. Zazdroszcze zabkowania... Mimo ze trzeba sie pomeczyc, to fajnie ze macie juz prawie 6 zabkow.. moja ma 7,5 miesiaca, slini sie na potege, pomimo sliniakow, musze ja przebierac srednio 4 razy dziennie :/gryzie wszystko co jest mozliwe a zebow ani sladu... Ciekawe ile to potrwa jeszcze? Ech

    OdpowiedzUsuń