Related Posts with Thumbnails

...

Dziś Dzień kobiet...Niby nic...dzień jak co dzień...tylko róże zawitały na mym oknie, tylko jakoś z sentymentem patrzę na moją córkę...Jestem kobietą 5 świętym żywiołem. Matką, kochanką, żoną, kucharką, sekretarką...ale przede wszystkim, po pierwsze KOBIETĄ. Ani ładną, ani brzydką, ani grubą, ani chudą...KOBIETĄ...I przyszło mi małą kobietkę wtajemniczyć w życie...Vi jesteś KOBIETĄ. Stajesz się nią każdego dnia, nie nauczę Cię malować paznokci...bo nie umiem, z makijażem też jestem na bakier, ale chcę ci przekazać szacunek do własnego ciała, siebie samej, chcę Ci pomóc realizować marzenia, chcę byś bytowała w świecie bajek jak najdłużej się da, chcę byś z uśmiechem kroczyła przez życie, żebyś czasem była egoistka i nie oglądała się na innych... Mama nadzieję, że będziesz kobietą spełnioną konsekwentnie realizującą swoje postanowienia... Życzę Ci byś czuła się kompletna...mama nadzieję, że będę dla Ciebie wzorem i że zamykając oczy będziesz podziwiać własne wnętrze i cieszyć się pięknem własnego istnienia

Na tym foto twoja mama w obiektywie Martina Urbańsakiego
 

5 komentarzy :

  1. Pieknie powiedziane :) też jestem mama małej kobiety i mogłabym powiedzieć jej dokładnie to samo :) uwielbiam to że mam córeczkę :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj naj w tym szczególnym dla nas kobiet dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pikne slowa...i wiesy y twojego bloga emenuje milosc do corki...

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala jaka fota...sexi mamuśka:) i piękne słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie ubierasz w slowa milosc do córki...jestes niesamowita...zdjecie emanuje delikatnością i pięknem.wierna fanka blogu;)

    OdpowiedzUsuń