Related Posts with Thumbnails

POCZYTAJ MI MAMO

http://merlin.pl/Poczytaj-mi-Mamo-Kolekcja-I-III_Nasza-Ksiegarnia/browse/product/1,1161680.html#fullinfo
Pamiętam te książeczki z dzieciństwa, zamykam oczy i widzę ilustracje, pamiętam dokładnie... Musiałam sprezentować Vi i teraz razem czytamy wieczorami...Śledztwo w sprawie tajemniczego zniknięcia daktyli. Jeż Kolczatek znajdujący dom na zimę w berberysie. Kłopoty ze snem kota Filemona. Niebieska dziewczynka wykradająca się nocą z obrazka... Te obrazy nigdy nie opuściły naszej wyobraźni. Z okazji dziewięćdziesięciolecia "Naszej Księgarni" wydawnictwo postanowiło zebrać w kilku tomach najpiękniejsze książeczki, które przez lata ukazywały się w serii "Poczytaj mi, mamo". Opublikowane zostały w niezmienionej szacie graficznej - bajkom wielkich pisarzy znów, jak kiedyś, towarzyszą prace wybitnych plastyków. Książki zachowały układ książeczek, z oryginalnymi okładkami, stronicami i ilustracjami w tych samych miejscach... Nie wiem kto się bardziej cieszył, że książki znalazły się pod choinką...Viki na pewno, ale dla mnie to prawdziwa podróż sentymentalna...


1 komentarz :

  1. U nas gwiazdor te same książeczki zostawił dzieciom, ale radość ma cała rodzina :)

    OdpowiedzUsuń