Related Posts with Thumbnails

Pudło Nie Nudno

Jakiś czas temu pisałam Wam o idei Pudła (http://vikisiezna.blogspot.com/2012/11/pudo-nie-nudno.html) ...wiele osób jest nastawionych sceptycznie...bo nie oszukujmy się cena zwala z nóg, ale warto... Vi testowała pudło Małego Artysty, które to zawiera:
  • mnóstwo pomysłów na aktywności, które pozwolą rozwinąć wyobraźnię dziecka i przybliżą mu piękny i bogaty świat Sztuki
  • zestaw wszystkich niezbędnych akcesoriów i materiałów do wykonania proponowanych zadań/zabaw (m.in. podobrazie, suche pastele, farby do malowania palcami, farby plakatowe, glina,nożyczki, klej, papiery techniczne, etc.);
  • przewodnik z opisem poszczególnych zabaw szczegółowe instrukcje ich wykonania

Moja córka uwielbia kreatywne zajęcia i pudło to był strzał w dziesiątkę...mogłam sobie pochorować,a ona miała zajęcie...Przecież to wszystko można kupić taniej ktoś by powiedział...Niby tak.. Ale pudło jest przemyślane, skonstruowane tak, żeby zając dziecko, wprowadzić je w świat sztuki i zainteresować ją. Nie jestem plastykiem, lubię kredki progreso, ale tu Pudło wciągnęło moją córkę, moja rola ograniczyła się do narratora, czytałam zadania, a ona oddawała się nim bez reszty... Jasne można kupić flamastry, farby, kredki, ale sęk w tym, żeby zająć dziecko na dłużej poprowadzić je jakąś drogę. Mina Vi, gdy otworzyła wielkie pudło Viktorii była bezcenna...


























0 komentarze :