Related Posts with Thumbnails

Moshi Monsters


Vi dostała nową zabawkę... różowego Moshi Monster. Podpisała certyfikat adopcyjny i została pełnoprawną opiekunką uroczego, różowego stworka, który po naciśnięciu brzuszka mówi w swoim dialekcie...wszystko pięknie tylko zabawkę upodobał sobie młodszy brat...Igor chyba świetnie dogaduje się ze stworkiem i razem gaworzą...ma to swoje plusy,bo gdy mama zajęta i prosi Vi o pomoc znudzona córka maszeruje do braciszka z Monsterem :)Ba nawet nauczyła się parodiować Moshi Monstera...bo wiadomo pluszak nie zawsze pod ręką... jest bardzo starannie wykonany, przyjemny w dotyku i jak widać na załączonym obrazku mój syn z nim nawet śpi:)



Moshi Monsters to nowa darmowa gra internetowa dla wszystkich dzieci, w której można stworzyć własnego wirtualnego zwierzaka i opiekować się nim online wraz ze znajomymi. Każdy wirtualny zwierzak ma żywą i wyjątkową osobowość, która rozwija się, im więcej grasz i opiekujesz się nim. Zdobywaj pieniądze, grając w zabawne gry logiczne, i wykorzystaj je do kupienia nowych przedmiotów do ubrania i modyfikacji zwierzaka. Pamiętaj, że twój zwierzak Moshi potrzebuje miłości. Nie zapomnij regularnie go karmić, aby był zdrowy i szczęśliwy! Można również sprawić zwierzakowi nowe ubranka lub kupić nowe przedmioty do jego domu...Vi się podoba, maskatka została przekazana pod kuratelę brata, ale zwierzak online to jej przywilej:) A ja tak sobie myślę, że moja mama nigdy nie kupiła mi upragnionego Tamagotchi ... a moja córka hoduje potwory online...jak ten świat się zmienia...ech...




Zaadoptuj własnego Moshi Monster: TUTAJ


0 komentarze :