Related Posts with Thumbnails

Mario

Palce mnie bolą...W końcu dziś z racji niedoszłego końca świata odpaliłam mojego mikołajkowego pegasusa i zagrałam w Mario...paradoksalnie się odprężyłam...choć wiadomo te emocje...Vi ciśnie na tablecie taty, patrzyła na mnie jak na ufo...mama wytachała wielki telewizor ( zjawiskowe,bo nie mamy telewizora na co dzień),podłączyła dziwny sprzęt i gra w jakąś prymitywną grę...ale co ty dziecko wiesz o pegasusie chciałabym jej rzec...ile godzin spędziłam z siostrami ...ech wspomnienia...więc córko droga... Mario Bros to legenda. Klasyczna dwuwymiarowa platformówka. Fabuła bajeczna. Zły król Koopa porwał piękną księżniczkę Brzoskwinięi uwięził ją w jednym ze swoich zamków. Dzielny Mario rusza na ratunek, przemierzając wszystkie 8 światów (podzielonych dodatkowo na 4 etapy każdy) w poszukiwaniu właściwego zamku i odbiciu uwięzionej księżniczki. Ech, jakie to romantyczne...



I te szare zamki jakoś nie takie straszne...tylko kondycja nie ta...muszę oszczędzać palce do dziergania...

1 komentarz :