Related Posts with Thumbnails

Torba Igora

No to mój syn ma torbę:) Własną, prywatną na pieluszki:) Zakupiona w sklepie ekomaluch...podbiła moje serce...Poręczna torba do której można wrzucić drobiazgi. Nieprzemakalny materiał (PUL) w środku. Zapinana na zatrzask z długimi rączkami, które można zawiesić na ramię. Wykonanie z tkaniny PUL mnie przekonało do zakupu, teraz gdy ruszamy na wycieczkę Igor ma do niej spakowane swoje wielorazowe pieluszki. Proste wzornictwo, urokliwe małpki...




Close Parent To połączone siły dwóch mam oraz dwóch fascynacji. Martine, mama trójki dzieci stworzyła innowacyjne nosidła miękkie a Claire, mama dwójki maluchów, pieluszki wielorazowe, które są miękkie w dotyku oraz niesamowicie łatwe w użyciu. Firma zdobyła uznanie na rynku brytyjskim oraz cieszy się coraz większą popularnością w innych krajach Unii Europejskiej. Materiały, z których wykonane są produkty Close Parent, są bezpieczne dla dziecka, ponieważ nie zawierają potencjalnie szkodliwych barwników lub środków chemicznych. Materiały są też ekologicznie przyjazne. Firma używa do produkcji swoich wyrobów przede wszystkim bawełny organicznej oraz bambusa. Firma produkuje w Chinach, gwarantując, że w ich fabryce prawa człowieka są poszanowane.

Małpki mnie urzekły i jeszcze kilka zakupów za mną chodzi...tylko skąd wziąć na te wszystkie gadżety pieniądze? 

mój must have:)





1 komentarz :

  1. też chcę tą pieluchę, ale cena bagatela 100zł...marzenie

    OdpowiedzUsuń