Related Posts with Thumbnails

lubię promocje

Lubię promocje, ba kocham,bo jestem kobietą oszczędną:)...od dłuższego czasu polowałam na kolekcję "poczytaj mi mamo" w rozsądnej cenie, a tu wchodzą na merlin.pl...no i sprawa załatwiona...oczywiście przy okazji kupiłam jeszcze kilka innych pozycji...nie wiem czy poczułam, że święta coraz bliżej, ale na pewno wymarzony prezent pod choinkę dla Vi mam. Odkąd mieszkam na wsi sprawa atmosfery świątecznej nie taka prosta...nie mam tv, nie mam wielkich galerii handlowych...wielkie czerwone napisy promocja, wesołych świąt i wątpliwej urody Mikołaje nie bombardują mnie na każdym, kroku... klimat świat poczuję pewnie jak wyjdę po drewno i zobaczę śnieg przed domem i oprószoną białym puszkiem choinkę...

MIKOŁAJKOWE PROMOCJE

1 komentarz :

  1. Słyszałam o tej promocji na Merlin. Poczytaj mi mamo kupiłam, jak Maluch był jeszcze w brzuchu :D Ale niestety nie było wtedy takiej promocji :/

    OdpowiedzUsuń