Related Posts with Thumbnails

...

Jestem młoda mamą...z wyboru... nie nie zaliczyłam wpadki! obie ciąże były planowane. Nie jestem ani lepsza, ani gorsza, o tych, którzy decydują się na macierzyństwo później, od kobiet, które stawiają na karierę...jestem szczęśliwa... Bywa ciężko  ale nie potrzebuję złotych rad, złotych myśli z cyklu a nie mówiłam, wiem lepiej, nikt nie mówił, że będzie lekko... Nie zmarnowałam życie nadałam mu inne znaczenie, skierowałam na inny tor... Tak, realizuje się jako mama, uwielbiam to...i tak mam czasem dosyć, czasem chciałabym nie być odpowiedzialna za dwie bezbronne istotki, zapomnieć się... AMBIWALENCJA... tęsknię czasem do imprez, wolności, braku obowiązków... i co z tego, że tęsknie? cieszę się że je mam. Studiując, imprezując nie myślałam, że znajdę swój cel w byciu mamą... ale stało się, poczułam że pragnę... urodziłam wychowuję, otaczam opieką... kocham... Nie podwarzajcie tego... uszanujcie...

0 komentarze :