Related Posts with Thumbnails

nagrodzeni

Jestem naprawdę zniesmaczona zaistniałą sytuacją...zbędne negatywne emocje...poniżej laureaci konkursu foto-literackiego:


  • Pieluszka wielorazowa od Pupus.pl
Jesteś moim cudem. Takim najprawdziwszym a nie w cudzysłowie. Tak mało brakowało… ale jesteś! Taka piękna, pulchniutka, z uśmiechem na każdą okazję. 
Matczyna intuicja. Kidy byłaś jeszcze tam w środku, poszłam sprawdzić jak się miewasz. Chc
iałam po raz ostatni ‘po tamtej stronie’ zobaczyć te maleńkie nóżki, rączki, nosek.. Nie było wód. A Ty nie rosłaś. Szybka decyzja- wyjmują Cię! Tak się bałam.. Równy miesiąc za wcześnie.
Chwilę potem zobaczyłam już pukiel Twoich czarnych włosków! Czarnych! Choć wyszłaś z mego blond brzucha :). Ten zapach… Potem pierwszy dotyk, karmienie, Twój płacz i sen…
A teraz leżysz tu obok, taka rozkoszna, spokojna.. moja. Jesteś moim cudem.

  • zabawka od Dziecięcych Klimatów
Kochana Haniu!
Piszę do Ciebie ten list na kilka dni przed Twoim przyjściem na świat. Chciałbym, abyś wiedziała, że Twoi rodzice nie mogą się już doczekać kiedy ujrzą Twoją buźkę, usłyszą śmiech oraz płacz, a także zauważą w głębi oczu zauf
anie, którym nas obdarzysz. Zrobimy wszystko, aby Twoje życie było pasmem sukcesów i uśmiechu, choć musisz wiedzieć, że świat nie jest skonstruowany, aby nieść tylko radość, dlatego też tym bardziej otrzymasz od nas nasze serca, które będą opiekowały się Tobą, radziły w trudnych sytuacjach, a pomagały w tych gorszych momentach. Razem poradzimy sobie ze wszystkim Skarbeńku ! Jesteśmy bardzo ciekawi jak będzie wyglądało nasze życie kiedy będziesz już z nami, ja osobiście nie mogę doczekać się momentu, gdy zaśniemy sobie obok siebie, po ciężkim dniu w pachnącej pościeli lub gdy przyłożysz swoje niemowlęce lico do mojej klatki piersiowej, rozłożysz rączki i spojrzysz na mnie, po czym utulisz się w ramionach kochanego Tatusia…
Haniu, musisz wiedzieć, że jesteś owocem miłości Mamusi i Tatusia oraz naszym najpiękniejszym prezentem jaki mogliśmy dostać od życia. Wiemy, że jak będziesz z nami wszystko stanie się prostsze i łatwiejsze do osiągnięcia, gdyż już teraz wszystko co robimy jest z myślą o Tobie…a to daje nam dodatkową siłę. Córeczko, bądź już z nami…czekamy…kochamy… Resztę powiemy Tobie jak się zobaczymy…
Kochający
Mama i Tata

  • ochraniacze na pasy od Fluffy Colours
21.03.2012
Moja Kluseczko, 
Kiedy to będzie, tak się pchasz na ten świat, a tak naprawdę jeszcze 4 tygodnie powinnyśmy być razem. Jeszcze nie jest ten czas, co prawda nie mogę się ciebie doczekać, ale posiedź jeszcze w brzuszku u mamusi. Je
steś najsłodszą księżniczka jaką widziałam, wczoraj na USG drapałaś się w nosek i miałaś mały paluszek w górze jak mała damaJ
A może będziesz jakimś sportowcem tak się wiercisz i kręcisz, twoja aktywność brzuszkowa jest niesamowita takie żywe srebro, ale chyba wiesz kiedy mamusia jest zmęczona bo wtedy ty też zasypiasz prawda? , wtedy tak delikatnie mnie muskasz takie tuli tuli dla mnie. Czy na prawdę już niedługo mnie przywitasz? W brzuszku robi się coraz ciaśniej, to przez to małowodzie Juleczko. Dobranoc pchły na noc….

22.03.2012
Znam już te szpitalne korytarze na pamięć, spacerujemy troszkę codziennie, żeby się mamusi kości nie zastałyJ…
Taka jestem ciekawa jaka będziesz moja córeczko, to dzięki Tobie zostanę mamusią, będę miała moje święto…. Jak wyglądasz? Jakie masz oczka, po mamie?
Był Pan doktor, niedługo wezmę cię w ramiona ( łzy..) zanucę kołysankę, będę cię całować, tulić, poczuje twoje ciepło, będziesz tak pięknie pachnieć, będziesz przez nas tak kochana… Mam nadzieje. Że będę dobra mama będę się starać , będę zawsze blisko gdy będziesz tego potrzebowała…
Jutro zobaczysz mnie swoimi wielkimi ślipkami, jutro są moje urodziny 30ste, jesteś moim największym prezentem jaki mogłam sobie wymarzyć, jesteś prezentem z nocy poślubnejJ

23.03.2012
O godz. 12:23 przyszłaś na świat , pani doktor się śmiała, ze już nie możemy czekać musimy wyciągać( 20 minut później urodziłam się ja) ważyłaś 2740, 54 cm, jesteś wcześniakiem, małą kruszynka w inkubatorku, Zobaczę cię dopiero jutro kochanie po cc ja leże tak daleko od ciebie a ty w inkubatorku dochodzisz do zdrowia, jestem Julka…… pamiętaj……


Julia urodziła się w 36 tyg przez cc , które musiało być wykonane, aby ratować jej życie urodziła się przy wielkim małowodziu i bardzo złym ułożeniu w brzuszku, teraz jest zdrową 5cio miesięczną dziewczynką

  • peeling od Madame LaMode głosami internautów...
Kochana Marysiu ,

Często zastanawiam się nad tym, co by było, gdyby Cię nie było i nie potrafię sobie tego wyobrazić. Czujemy się z Tatusiem tak, jakbyś była z nami od zawsze, mimo iż jesteś z nami dopiero ponad rok. Zmieniłaś nasze życie 
całkowicie i nie zastąpiłabym tego czasu na nic innego – bo jesteś bezcenna . Często zastanawiam się, co sobie o nas myślisz – nad czym się zastanawiasz, jakie masz pragnienia i marzenia (jeśli takowe już posiadasz). Pozostanie to dla nas tajemnicą, dopóki sama nam o nich nie opowiesz . I to jest najpiękniejsze, że zawsze będziesz dla nas zagadką i wyzwaniem życiowym. Opowiem Ci w sekrecie o naszych obawach i lękach. Bardzo chcielibyśmy aby w życiu nigdy nic złego Ci się nie zdarzyło.
Abyś nigdy nie płakała, abyś zawsze była najedzona, abyś nigdy nie przytrzasnęła sobie drzwiami paluszka, abyś nie spadła, abyś zawsze miała suchą pieluszkę, aby nie bolały Cię ząbki gdy próbują się wydostać na świat...a to wszystko to tylko jeden procent naszych obaw.
Nigdy nie przypuszczałam, że jak przyjdziesz na świat, że będę czuć co teraz czuję. Nieprzespane noce są niczym w porównaniu do Twego szczerego uśmiechu, jakim mnie obdarowujesz każdego dnia. Nigdy nie spodziewałam się że będę się cieszyć jak małe dziecko z Twego pierwszego ząbka, pierwszego „sssiiiii” na nocniczek i pierwszej kupki, po takim zdarzeniu przez cały dzień chodziłam uśmiechnięta i wszystkim się chwaliłam, a to przecież dopiero początek . Najpiękniejsze są poranki, gdy budzisz mnie wołając z uśmiechem na buzi „Mama” , czas niezastąpiony. Chcę abyś wiedziała, że bardzo, ale to bardzo Cię kochamy, zawsze możesz na nas liczyć . Teraz śpisz sobie smacznie...a jak się obudzisz przeczytam Ci ten list i dopowiem jeszcze wiele, czego nie napiszę tu.

Twoja kochająca Mama

Wszystkim gorąco gratuluję, szczerze się upłakałam czytając wszystkie zgłoszenia konkursowe...

2 komentarze :