Related Posts with Thumbnails

Testuj wózek



Kochani, dzięki uprzejmości firmy Miko testuję z moim synkiem wózek KUDU. Ja jestem bardzo zadowolona, a mój synek ma najfajniejsza brykę w okolicy:) Firma rusza z nową akcją promocyjna i szuka testerów wózków. Nie zwlekajcie, zgłaszajcie się bo naprawdę warto!


testuj wózek



Firma zaprasza do wzięcia udziału w akcji testowania markowych wózków Mutsy i Inglesina. Na podstawie załączonej ankiety zostaną wytypowane osoby , które otrzymają na okres 2 tygodni wybrany model wózka(do testów przeznaczamy produkty nowe)...

Oto modele wózków do testowania, kto chętny niech wypełnia ankietę:

wypełnij ankietę


wypełnij ankietę


wypełnij ankietę

regulamin akcji dostępny tutaj

1 komentarz :

  1. Czekam na opinię z testów wózka :) Jestem na jego kupnie i każde słowo dla mnie cenne :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń