Related Posts with Thumbnails

mama przezorna...

Wczoraj był dzień sponsorowany przez literkę U jak urzędy...Wyprawa do miasta, akt urodzenia, kolejki itp. Przezorna mama woli być zabezpieczona...na wypadek gdyby...wiadomo kolejki, upał, krzywe spojrzenia na matkę karmiącą w miejscu publicznym...i ten irracjonalny stres, że znużone, zmęczone dziecko płacze i wszyscy dookoła patrzą z dezaprobatą.... Dlatego wczoraj zdecydowałam się wziąć smoczek i butelkę z wodę...na razie jestem ostrożna, bo chcę karmić Igora piersią i mam nadzieję, że pokarm będę miała dłużej niż przy córce...





Zarówno butelka jak i smoczek zdały egzamin...synek ładnie się przyssał. Zasnął i wypluł smoczek, a z butelki nie chciał pić...cóż wiadomo mleko od mamy lepsze niż woda:) na opinię małego testera musimy poczekać, bo na razie cieszymy się że karmienie piersią dobrze nam idzie!


MAM Anti–Colic

  • Innowacyjna budowa dna butelki odkręcane dno – pełna higiena równomierny przepływ mleka 
  • zawór w dnie butelki odprowadza powietrze zewnętrzna osłonka smoczka zapobiega wyciekaniu pokarmu atrakcyjny design (motywy gwiazdek) 
  • wolny przepływ płynów prosta w użyciu 
  • NOWOŚĆ! Funkcja samosterylizacji

o antykolokowości butelki rozmawiałyśmy już na fb...jestem sceptycznie nastawiona, bo córka testowała rożne butelki a kolki i tak męczyły




MAM Perfect 0-6 

  • Najcieńszy (2.28mm) smoczek na świecie! 
  • Dento-Flex® - 60% cieńsza i trzy razy bardziej miękka szyjka smoczka
  • wyjątkowo delikatny dla skóry dziecka ortodontyczny kształt smoczka 
  • w zestawie pudełko na smoczek 
  • zatwierdzony przez ICMRS
  • NOWOŚĆ! Funkcja samosterylizacji w mikrofalówce
Smoczek jest zgrabny nie zajmuje całej drobnej twarzyczki synka, Igor ładnie go zassał choć wypluł gdy tylko zasnął ( i właściwie mnie to cieszy). Smoczek jest estetyczny i po prostu ładny a pudełeczko do sterylizacji bardzo wygodne

więcej niebawem...


1 komentarz :

  1. bardzo ładna stylistyka, estetyczne, proste akcesoria

    OdpowiedzUsuń