Related Posts with Thumbnails

podołam?

przy synku przymierzamy się do pieluszek wielorazowych...ale wicie boje się jestem realistka, mama wygodną...i nie wiem czy podołam, ale pewne fakty mnie motywują... 

 

  •  Co roku na świat przychodzi 133 milionów dzieci, 247 bobasów na minutę, czyli 4 co sekundę 
  •  Przeciętne dziecko zostanie przewinięte około 6000 razy, zanim nauczy się korzystać z nocnika 
  • Jeżeli będziemy używać dla dziecka pieluszek jednorazowych, wyprodukujemy tym samym tonę śmieci rocznie 
  • Rocznie na wysypiska śmieci na całym świecie trafia ok. 18 miliardów pieluszek jednorazowych 
  • Pieluchy stanowią trzecie co do wielkości źródło odpadów na wysypiskach, zaraz po gazetach i opakowaniach po jedzeniu/piciu 
  • W odpowiednich warunkach, pieluchy te ulegną rozkładowi w ciągu ok 500 lat. Jeśli zostaną zawinięte w plastik, może to potrwać wieczność... 
  • Od momentu, kiedy zaczęłaś/zacząłeś czytać powyższe, na świat przyszlo 160 dzieci. Ile to pieluszek jednorazowych?

1 komentarz :

  1. Podołasz. My też będziemy pieluchowac wielorazowo. Zauważam, że coraz więcej mam wraca do tego sposobu. I dobrze. Przynajmniej zdrowo.

    OdpowiedzUsuń