Related Posts with Thumbnails

KUDU OD CASUALPLAY

Lekka konstrukcja, wytrzymałe pneumatyczne kółka z niezależnym zawieszeniem oraz rączki wykończone skórą to właśnie wózek Kudu. Wytrzymałość kół oraz lekka konstrukcja oznaczają, że możesz go używać w każdym terenie - w mieście, na plaży a nawet w górach... Tata wybrał wózek dla wyczekiwanego synka? A wczoraj niespodzianka pan kurier dostarczył paczuszki:) aż mi się łezka w oku zakręciła, bo wózek jest cudowny i mam nadzieję ,ze super będzie służył naszemu maluszkowi




Nowy model Kudu to nowoczesne wzornictwo w polączeniu z wysoką jakością wykonania. Zwrotny, lekki, amortyzowany, jednym prostym ruchem złożysz go do małych rozmiarów. 
Charakterystyka wózka:

  • aluminiowy stelaż na kołach pompowanych, ze skrętnym podwójnym przednim pompowanym kołem
  • szerokie siedzisko spacerowe z możliwością rozłożenia do pozycji leżącej 
  • budka z możliwością naciągnięcia do przodu, 
  • wypinany pałąk bezpieczeństwa, 
  • rączka wózka obszyta skórą 
  • poręczny duży kosz na zakupy 
  • pięciopunktowe pasy z łatwym w obsłudze zapięciem i miękimi otulinami 
  •  zintegrowany hamulec na oba koła 
  •  wentylacja w budce 
  • regulowany podnóżek

5 komentarzy :

  1. Daj znać jak sprawdzi się ten trzykołowiec :)
    Wygląda naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW. WÓZEK PREZENTUJE SIĘ SUPER, NIE ZNAŁAM TEJ FIRMY...CENA TROCHĘ ODSTRASZA...ALE CHYBA WARTO...CZEKAM Z NIECIERPLIWOSCIĄ NA TESY

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak się sprawdza? :) Też wybraliśmy Kudu i mam nadzieję, że nie będziemy żałować :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak się sprawdza? :) Też wybraliśmy Kudu i mam nadzieję, że nie będziemy żałować :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. witam , mam małe pytanie ... , czy będziecie sprzedawać wózek, byłabym zainteresowana odkupieniem kudu ...
    p.s prosiłabym o odpowiedz z góry dziękuje i pozdrawiam
    (moje gg : 44621235

    OdpowiedzUsuń