Related Posts with Thumbnails

ZROZUMIEĆ DWULATKA

Jakiś czas temu zassałam z sieci i chyba w końcu oddam się lekturze " Języka Dwulatka" Tracy Hogg...Wprawdzie " Język Niemowląt" mnie nie powalił, ale warto mieć go w maminej biblioteczce i podobnie mam nadzieję, że ta pozycja pomoże mi trochę okiełznać słowotok mojej córeczki, która ostano papla jak najęta:) co bardzo mnie cieszy!


Książka opisuje jeden z przełomowych momentów życia dziecka około trzech lat (w oryginale angielskim użyto słowa, które określa dziecko między pierwszym a trzecim rokiem życia). Nasza pociecha zaczyna aktywnie eksplorować świat, zalewać nas lawiną pytań, interesować się światem wokół - pełnym wyzwań. Książka może ułatwić nasze zrozumienie tego dawno zapomnianego przez nas samych świata.Okazuje się, że każde niemowlę już w chwili narodzenia jest "jakieś". Kod genetyczny określa temperament, silne i słabe strony charakteru oraz skłonności i upodobania. Na co więc mają wpływ rodzice? Na zachowanie dziecka oraz rozwój jego zdolności i umiejętności. Znajdź w książce test, który pozwoli Ci ocenić charakter i temperament Twojego dwulatka. Musisz dobrze poznać swojego berbecia, aby potem mieć z nim mniej kłopotów. Autorka znakomicie tłumaczy sposoby postępowania z różnymi dziećmi oraz podaje rozwiązania rozmaitych codziennych problemów. Dowiesz się, jaka jest metoda na złośnika tupiącego nogami w sklepie, co robić, gdy dziecko marudzi, jak wychowywać aniołka lub energicznego urwisa!

pdf:
http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.solaris1.w8w.pl%2FTracy%2520Hogg-Jezyk%2520dwulatka111.doc&ei=qCgjSZbvEIP60AX68-CFAg&usg=AFQjCNEHwVYyqZldEHQGHCktXdxLfhYNHw&sig2=pN33X2yMWzKW4fWLRbdtQg

0 komentarze :